Första gången

För första gången tänker jag nu göra ett såntdär "riktigt" inlägg, där man berättar vad man gjort och lägger upp bilder. Vanligtvis gör jag inte särskilt mycket, därför brukar det inte heller finnas mycket att skriva. Denna långhelg har jag dock varit ovanligt aktiv, därför tar jag min bloggs riktiga-inläggs-oskuld idag (den 11 maj 2013, viktigt datum).
 
Igår, fredag, var det dags för det årliga besöket i Kungsträdgården under körsbärsträden. Här är en hel bildserie över dagen:
 
Här har vi Julia mitt i en mening, ord, historia (eller möjligtvis en början till en gäspning?) på Roslagsbanan när vi var på väg in till staden.
 
↓Här har vi Linda till vänster och Julia till höger precis när vi anlänt till Kungsträdgården.
 
En flaxande Julia och en gående Linda
Julia hade också med sin kamera
I denna bild gick nästan allt fel med inställningar och fokus men jag hade så bråttom att fota denna familj så jag hann inte riktigt. Huvudsaken är att man ser hur söta de är tycker jag. De lyfte upp barnen (de hade en liten flicka med en vit, virkad hatt också, hon ligger i barnvagnen) mot trädkronorna och fotade (som ni ser nedan). Skulle hemsk gärna vilja se deras foton de fick men det gick ju tyvärr inte.
 
 
Efter att ha lämnat Kungsträdgården och traskat omkring på NK ett bra tag köpte vi mat på Sandy's (Pasta med pesto och kyckling, sååååå gott) och satte oss på en filt i Humlegården. 
'
 
↓Så hiiimla fina
 
 
Nu sitter jag i mitt alldeles för stökiga rum och andas efter att ha jobbat idag. Ja, ni lästa rätt. Jag har jobbat!! Provjobbat rättare sagt.. Jag provjobbade på Café Kladdkakan idag, mitt favorit café. Så hiiimla roligt! Det bästa är att de tyckte att jag var riktigt duktig så jag ska få jobba där i sommar, partey partey. Så otroligt glad :))
 
(älskar faktiskt att skriva xoxo så jag gör det nu): xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0