Dom måste lära sig gå

Alltså när påsklovet börjar ska jag ta bussen in till staden och vårshoppa. Längtar så. 
 
- Men en dag kommer jag och du, verkligen bli gamla.
Men jag älskar dig nu.

 
Hur kan det va snöflingor i april,
hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget

 
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn


Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...


Som en orkan kan jag svepa bort dig
Men jag tänker aldrig dö, nej
Det kommer aldrig va över för mig

Jag kommer älska dig när jorden gått under
För jag tänker aldrig dö, nej
Det kommer aldrig va över för mig

 

- Behöver lite kärlek från fel sort
Och sympatier från fel håll

 
- Jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig


- Om stockholm brinner åker vi dit
där rör dom på fötterna svänger på höfterna

- Om du vill ha mig,
Nu kan du få mig så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0