Om man ändå kunde ha en melodi som rubrik

Detta är en del av sommarlovet!!!!
 
 
Nu är vi på väg ut till Svartlöga för att fira midsommar, jag Amanda och Linda
Midsommarafton- Lunch↑
Sen helt plötsligt var klockan redan fem på morgonen, då borstade vi tänderna till detta, så himla mysigt ↓
På Yasuragi med min fina mor↓
KOLMÅRDEN!!!!!!!! (blev glatt överraskad när jag upptäckte att djuren faktiskt g j o r d e saker och att man kunde s e dem, björnungarna badade liksom och klättrade i träd!!!! jämfört med skansen där man undrar om de verkligen har vargar eller om det bara är en skylt som påstår det...)
Så himla stolliga↑
Fruktansvärt vackra bilder från delfinshowen, finaste bilderna jag tagit, mycket stolt... eehh...↑↓
Denna säl alltså.... Simmade uppochner och såg ut som en monster, men det är alltså en säl↓
En älg som ser ganska less ut↓
SÅ VAR DET DAGS FÖR ALLSÅNGEN MED HÅKIS PÅKIS
Juliet ↓
Smilla och Alma↓
Så himla fina jag tror jag avlider↓
Litet läger↓
 
JAG ÄLSKAR DIG GIFT DIG MED MIG ÅH
Ritade på Juliet↑↓
Linda och jag↓
 
 
ABBA MUSEET
Jag och bror min på omslaget till Arrival↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0